887
تصویر دوره

استراتژی کسب‌ و کار پوشاک: شروع

خیلی از ما خیاطی را دوست داریم و شاید آن را آموخته باشیم ولی نمی‌دانیم که چگونه می‌شود از این حرفه کسب درآمد کرد. زینب دولتی مشاور و مدرس دوره های کسب و کار در حوزه مُد و فشن به شما یاد خواهد داد که چطور مسیر بیزینس خود را ترسیم و پیش بروید.
همچنین شما بعد از گذراندن این دوره می‌توانید برای بهبود کسب و کار خود از خدمات شتابدهنده مُدسا نیز استفاده کنید تا مطمئن‌تر در این مسیر گام بردارید.

2,500,000 تومان

2,000,000 تومان

استراتژی کسب‌ و کار پوشاک: شروع

درباره دوره:

شما در این دوره ابتدا ایده پروری را می‌آموزید و اگر ایده‌ای از قبل داشته‌اید می‌توانید آن را تحلیل کنید. سپس با نحوه نوشتن بوم کسب و کار خود آشنا خواهید شد و بعد از آموزش مراحل اولیه به سراغ مهم‌ترین بخش هر کسب‌وکار یعنی تیم سازی می‌رویم. چگونگی تشکیل ، مدیریت و هدایت تیم را زینب دولتی با مثال های مختلف به شما خواهد آموخت و در نهایت استراتژی کسب و کار خود را ترسیم می‌کنید.

همچنین شما می‌توانید برای تکمیل کردن اطلاعات خود در مورد طراحی لباس و طرح های ترند موجود ، از بسته طراحی لباس که توسط استاد صدف میلانی تهیه شده است نیز استفاده کنید زیرا مهمترین علت در موفقیت یا شکست شما در این حوزه ، طراحی لباس‌های مورد پسند مشتری می‌باشد و طراحی لباس، رکن اصلی بیزینس شماست.

آنچه را که خواهید آموخت

خلق و پرورش ایده


مهارت نوشتن بوم کسب‌وکار


تیم سازی و هدایت تیم


استراتژی‌های شروع کسب‌وکار


5 ساعت و 20 دقیقه
دوره‌ 100٪ آنلاین
ویدئو‌ها به صورت آنلاین در اختیار شما قرار می‌گیرند.
سطح دوره: مقدماتی
برای یادگیری مفاهیم این دوره نیاز به پیش نیاز نخواهید داشت.
4 فصل

درباره استاد

با مدرس این دوره بیشتر آشنا شوید

زینب دولتی

موسس و مدیر مرکز نوآوری و توسعه کسـب و کـار مـد و پوشاك مدسا

مدیرعامل شرکت ایده پردازان تن پوش برتر سماء و نشان تجـاری سماء
موسس اولین خانه خلاق و نوآوری در حوزه مـد و پوشـاک
مدرس و منتور کسب و کار در موسسات ، آموزشـگاه هـا و دانشـگاه های مختلف
برگـزارکننـده و مـدیراجرایی رویـدادهـای تخصصـی ریتیـل و کارآفرینی در حوزه پوشاک اسلامی ایرانی
کارشناسی ارشد مدیریت کسب و کار
فارغ التحصیل دوره فروش حرفه ای از موسسه کسب و کار آیا

تصویر مدرس

سرفصل های دوره

هوش چندگانه

18 دقیقه


روش‌های مختلف ایده‌پروری

31 دقیقه

ارزش و مزیت رقابتی

8 دقیقه


ارزش‌های بنیادین و افزوده

20 دقیقه


مشتری، ارتباط با مشتری، کانال توزیع

14 دقیقه


منابع کلیدی

4 دقیقه


شرکای کلیدی

3 دقیقه


فعالیت‌های کلیدی و برنامه‌ریزی آن

29 دقیقه


ساختار هزینه و روش‌های قیمت گذاری

26 دقیقه


مثال اول روش قیمت گذاری

12 دقیقه


مثال دوم روش قیمت گذاری

7 دقیقه


مدل های درآمدی

5 دقیقه


مدل های رایج بوم کسب و کار

10 دقیقه


تکنیک‌های نوشتن بوم کسب و کار

7 دقیقه


مثال اول بوم کسب و کار

17 دقیقه


مثال دوم بوم کسب و کار

14 دقیقه

شخصیت شناسی: مُدالیتی شخصیت

13 دقیقه


شخصیت شناسی: انوع اَشکال

10 دقیقه


هشت گانه هوش گاردنر

14 دقیقه

استراتژی بیسیک (Basic)

6 دقیقه


استراتژی لوکس گرایی

7 دقیقه


استراتژی بقا و پلتفرم‌ها

11 دقیقه


مثال استراتژی‌های مختلف

34 دقیقه

دستاوردهای دوره

تصاویر زیر، دستاوردهای حاصل از گذراندن پکیج استراتژی کسب‌ و کار پوشاک: شروع هستند.
دستاوردهای دوره
دستاوردهای دوره
دستاوردهای دوره

فیلم معرفی دوره

شما می توانید نمونه آموزش این دوره در بخش زیر مشاهده کنید.
جهت مشاهده نمونه ویدئو های آموزشی دوره روی دکمه زیر کلیک کنید

خرید امن و محصول با کیفیت دغدغه هر مشتری در هنگام خرید است. ما ریسک را برای شما به صفر رسانده ایم. اگر تا 5 روز پس از خرید هر کدام از محصولات آموزشی از کیفیت آن راضی نبودید، می توانید فقط با یک تماس آن را مرجوع کنید و وجه خود را پس بگیرید.

سوالات متداول

موارد مهمی که ممکن است دغدغه شما باشد.

انتخاب نوع محصول نیاز به تحقیق و تحلیل بازار دارد ولی می‌توان برای انتخاب محصل به نکات زیر دقت کرد:
1- بررسی بازار محلی 2- بررسی رقبا از نظر موفقیت یا شکست محصولاتشان 3-ایجاد وجه تمایز با محصولات رقیب 4- بررسی مدل های محبوب بازار 5- توجه به فصل و رویدادها 6- آزمون محصول و تست بازار و جمع‌آری بازخوردها 7- توجه به تغییرات بازار و پیش‌بینی آینده

برای شروع یک کسب و کار پوشاک، میزان سرمایه اولیه مورد نیاز ممکن است متغیر باشد و بسته به اندازه و نوع کسب و کار، مکان فعالیت، انتخاب تامین کنندگان، استراتژی بازاریابی و دیگر عوامل، متفاوت باشد. در برخی موارد، می‌توان با سرمایه اولیه نسبتاً کمی کسب و کار پوشاک را راه‌اندازی کرد، به عنوان مثال، با فروش آنلاین یا شروع کسب و کار کوچک و در مقیاس کوچکتر.

بعد از اینکه تحقیقات خود را انجام دادید برای اطمینان پیدا کردن از درستی کارتان حتما با یک مشاور مشورت کنید تا سرمایه اولیه و وقتتان از بین نرود.
یکی از مراکز معتبر از نظر ما در این زمینه، شتابدهنده مدسا می‌باشد که خدمات مختلفی از جمله مشاوره به کسب و کارهای پوشاک می‌دهد.

شما می‌توانید از خدمات مراکزی که عکاسی گروهی برای چند نفر هزمان انجام می‌دهند استفاده کنید. بطور مثال شتابدهنده مدسا این خدمت را برای شما با هزینه بسیار کمتری انجام می‌دهد.

نظرات

ثبت دیدگاه
نظری ثبت نشده است.

استراتژی کسب‌ و کار پوشاک: شروع

2,500,000 تومان

2,000,000 تومان